deal image

ETT SHOPPINGCENTER MITT I KRISTIANSTADS CITY

Galleria Boulevard ligger mitt i den populära handelsstaden Kristianstad i nordöstra Skåne, och besöks av nästan sex miljoner människor om året. Den strategiskt placerade fastigheten bestod ursprungligen av en klädesbutik, en bio, en utomhusparkering och ett resecenter. Idag är detta ett av Steen & Ströms pågående utvecklingsprojekt som potentiellt innefattar 50 butiker, caféer och restauranger och som nu är under utveckling. Första etappen av Galleria Boulevard öppnade 2013, med två våningar handelsytor som innehöll 17 butiker inklusive stora hyresgäster som till exempel Stadium, Clas Ohlson, Systembolaget, Coop City och Burger King, plus ett stort garage i flera våningar med 1 100 parkeringsplatser. Den andra etappen öppnade 2015 med 20 nya butiker och Bio Kosmorama, med ny foajé och sex biosalonger, som utgör basen i nöjesutbudet. Nya restauranger och caféer som håller öppet kvällstid lockar fler besökare till köpcentrat, som blir en levande och attraktiv mötesplats.
mall-image
manager

Linda Borgström

Shopping Center Manager

Kontakta oss

Your center in a few figures

icon

26

varumärken

View More
icon

7

restauranger

View More
icon

2013

byggår

images

Available services

An engaged center

mall-imagemall-imagemall-image

Galleria Boulevard ligger mitt i den populära handelsstaden Kristianstad i nordöstra Skåne, och besöks av nästan sex miljoner människor om året.

Den strategiskt placerade fastigheten bestod ursprungligen av en klädesbutik, en bio, en utomhusparkering och ett resecenter. Idag är detta ett av Steen & Ströms pågående utvecklingsprojekt som potentiellt innefattar 50 butiker, caféer och restauranger och som nu är under utveckling.

Första etappen av Galleria Boulevard öppnade 2013, med två våningar handelsytor som innehöll 17 butiker inklusive stora hyresgäster som till exempel Stadium, Clas Ohlson, Systembolaget, Coop City och Burger King, plus ett stort garage i flera våningar med 1 100 parkeringsplatser.

Den andra etappen öppnade 2015 med 20 nya butiker och Bio Kosmorama, med ny foajé och sex biosalonger, som utgör basen i nöjesutbudet.

Nya restauranger och caféer som håller öppet kvällstid lockar fler besökare till köpcentrat, som blir en levande och attraktiv mötesplats.